1. درک اینکه چرا به آرم نیاز دارید
  2. قبل از شروع طراحی آرم خود برنامه ریزی کنید
    • هویت نام تجاری خود را تعریف کنید
    • الهام گرفتن را پیدا کنید
    • اتمام رقابت
  3. لوگوی خود را طراحی کنید
    • سبک طراحی خود را انتخاب کنید
    • نوع مناسب آرم را پیدا کنید
    • توجه به رنگ
    • تایپوگرافی درست را انتخاب کنید
  4. حرکت فرآیند طراحی
    • با طراح خود ارتباط برقرار کنید
    • ارزیابی گزینه های لوگو شما
    • چه کاری انجام ندهید هنگام طراحی آرم
  5. از آرم خود استفاده کنید

1. چرا شما یک آرم نیاز دارید؟ و چرا باید بزرگ باشد؟

کسب و کار واقعا مانند دوستیابی است – شما در تلاش برای جذب مشتری مناسب و آنها را به سر پاشنه در عاشق نام تجاری خود را. بنابراین به آرم خود را به عنوان تصویر در پروفایل دوستیابی خود فکر کنید. این چیزی است که مردم را مورد توجه قرار می دهد و سعی در یادگیری بیشتر در مورد شما داشته باشد (یا راست را بکشید زیرا شما برای آنها نیستید). بنابراین شما می خواهید به دنبال بهترین، درست است؟این راهنما را به عنوان یک کتاب رایگان دانلود کنید و یاد بگیرید که چگونه آرم کامل را دریافت کنید!ایمیل خود را برای دریافت کتاب لوگو وارد کنید، همراه با راهنمایی خلاقانه، منابع و تبلیغاتی گاه به گاه (که هر وقت می توانید از آن استفاده کنید).کتاب را دریافت کنید خط مشی رازداری ما را ببینید

آرم شما تأثیر زیادی بر اولین تصور شما خواهد گذاشت که کسب و کار شما را به انجام می رساند: این اطلاعات مشتریان خود را در مورد نام تجاری خود به مشتریان خود ارائه می دهد و در صورتی که برای آنها مناسب باشد اطلاع دهید.

از آنجا که لوگوی شما چنین بخش مهمی از نام تجاری شماست، می خواهید مطمئن شوید که این کار درست انجام شده است. تمام مواد تبلیغاتی شما لوگوی خود را بر روی آنها قرار خواهد داد. این به مشتریان خود از وب سایت شما، بسته بندی شما و کارت های کسب و کار شما خیره خواهد شد. آن را حساب کنیدطراحی لوگو حرفه ای و حرفه ای نه تنها قدرت ارتباط برقرار کردن شما را برای شما دارد. همچنین اولین نتیجه را ایجاد خواهد کرد و به شما در رقابت کمک می کند.

2. قبل از شروع به طراحی لوگوی خود

شخصیت نام تجاری خود را تعریف کنید

شما می خواهید آرم خود را برای ارتباط شخصیت نام تجاری خود. و برای انجام این کار ابتدا باید بدانید که شخصیت اصلی شما چه نام تجاری است. هنگامی که شما یک ایده واضح از چیزی که شما را منحصر به فرد می کند و آنچه که در مورد مارک شماست، بسیار ساده تر است که شما بتوانید انتخاب های طراحی شده ای را انجام دهید که این تصویر را تکمیل و تکمیل می کند.

در اینجا برخی از سوالاتی که می توانید از خودتان بپرسید، برای رسیدن به انتهای هویت نام تجاری خود است :

  • چرا این تجارت را شروع کردیم؟
  • اعتقادات و ارزش هایی که برای ما به عنوان یک شرکت مهم هستند چیست؟
  • ما بهتر از هر کس دیگر چه کار میکنیم؟
  • چه چیزی باعث خاص ما می شود؟
  • اگر ما می توانیم برند ما را در سه کلمه توصیف کنیم، چه می شود؟
  • سه کلمه که می خواهیم مشتریان ما برای توصیف ما از چه چیزی استفاده کنند چیست؟

الهام گرفتن را پیدا کنید

سخت ترین قسمت فرایند طراحی می تواند جستجو برای الهام بخش باشد. خوشبختانه ما چند نکته برای شما داریم که آن را واقعا آسان می کند.

با یک طوفان شروع کنید

شاید شما یک فرد مفهومی هستید و دوست دارید با جمع آوری ایده های کلامی شروع کنید. یک جلسه طوفان مغزی مناسب می تواند فقط چیزی باشد که شما نیاز دارید تا تصویر را پین کنید و احساس کنید که تلاش می کنید. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا ایده های خلاقانه را بیابید:

1. قوانین طوفان مغزی را دنبال کنید:مغز و اعصاب در مورد گرفتن تمام ایده ها (حتی آنهایی که واقعا واقعا بد هستند) و نوشتن آنها. حتی یک ایده وحشتناک می تواند یک گفتگو ایجاد کند که منجر به یک راه حل نابغه شود.

2. به عنوان مخاطب خود فکر کنید:لیستی از کلمات که مارک شما را توصیف می کنند و نحوه خواندن آن را درک کنید. به عنوان یک فرد در جمعیت مورد نظر خود فکر کنید و همیشه به یاد داشته باشید که برای آنها مهم است.

3. همه افراد را درگیر کنید: یک فریب طنز یک نفره خوب است، اما تنها تنوع سحر و جادو اتفاق می افتد. مردم را از هر اداره یا حتی دوستان و همکاران کسب کنید.دیدگاه های بیشتر، بهتر است.

لوگو برای سفر شیرین طراحی شده توسط تری بوگارد

هنگامی که به آرم طوفان می آید، از فکر کردن به جعبه ها نترسید و کمی متفاوت باشید. ببینید که چگونه آرم ها مانند آنهایی که برای Crypto Caveman و Sweet Trip به کار گرفته اند هوشمندانه ایده هایی را ترکیب می کنند که شما لزوما با یکدیگر مانند Cryptocurrencies و غارنشین یا زنبور عسل و پین روی یک نقشه ارتباط ندارید؟ این انتخاب های آرم اصلی کمک می کند تا شخصیت خود را بیان کنند و از جمعیت کنار بیایند.

یک هیئت روحیه ایجاد کنید

اگر شما یک فرد بصری هستید، یک هیئت روحیه ممکن است ابزار کامل برای شما برای الهام گرفتن باشد. شما می توانید یک تخته واقعی را با برش دادن و پر کردن تصاویر چاپ شده یا ایجاد یک دیجیتال ( Pinterest انتخابی واضح و روشن در اینجا) ایجاد کنید. به سادگی تمام تصاویری را که احساس می کنید کشیده شده را جمع آوری می کنید – آن ها می توانند آرم های دیگر، ترکیب رنگ، تصاویر یا گرافیک، وحشی باشند! شما خواهید دید، هیئت مدیره خلق و خوی خود را منعکس خواهد کرد که سبک و ویژگی های طراحی شما در حال گران شدن نسبت به هیچ زمان.

فکر کنید چگونه کسب و کاری شما در لوگو شما تجسم می شود. به سادگی ریشه همه چیز در مورد محلی، مواد غذایی به زمین و لوگوی محصول خود را کاملا نشان می دهد که با سبزیجات ریشه دست کشیده شده است. اگر برای زیبایی شناختی مشابه تلاش می کنید، ممکن است روی صفحه نمایش خلق و خوی شما تصاویری از لوگوهای پرنعمت، تصاویر دست ساز و اشکال و رنگ های ارگانیک داشته باشید. یا نگاهی به چگونگی آرم ناهموار نشان می دهد که هویت نام تجاری خود را “ناهموار” نشان می دهد در علامت به دنبال کلمات جسورانه و خشن، اما هنوز هم شامل یک پر جنب و جوش با اثر طلا بازتابنده است. هیئت مدیره خلق شما به شما این امکان را می دهد تا تمام این عناصر را با هم بکشید.

اتمام رقابت

بهترین مکان برای سرقت کنایده های قرض گرفتن؟ رقابت شما! آنچه را که در حال حاضر از آن خارج شده است، بررسی کنید، چه چیزی با مخاطبان شما کار می کند و چه چیزی باید اجتناب کنید. در حالی که این شرکت های دیگر را سرکوب می کنید، فکر می کنید که چه چیزی آنها را از شما متمایز می کند و چگونه می توانید این تفاوت ها را در طراحی لوگوی خود تاکید کنید.

مطمئن باشید که به وضوح خود را از رقابت خود جدا کنید. اگر تمام مشاغل دیگر در صنعت شما تک رنگ باشند، شاید بتوانید برخی رنگها را به سمت خود جلب کنید. اگر هر کس دیگری سنتی باشد شاید یک آرم سرگرم کننده و مدرن جذاب باشد.

لوگو حسابداری سرگرم کننده و خوشبختانه برای HotToast طراحی شده توسط مجله

از سه لوگو حسابدار در بالا مطلع شوید و نحوه ارتباط افراد با نام تجاری خود را بررسی کنید. آرم شیر برای Orthrus Ventures کلاسیک و قابل اعتماد است، در حالی که لوگوی Tidy Finance به نظر می رسد مدرن و خنک است. با این حال، اگر سرگرم کننده و قابل دسترس است آنچه که شما برای رفتن، اجازه دهید داغ توست به شما الهام بخش با رنگ های روشن و تصویر غریب خود را.

3. چگونه لوگوی خود را طراحی کنید

اکنون که شما یک ایده روشن از نام تجاری خود دارید و احساس الهام می کنید، وقت آن است که شروع به ترجمه آن را به طراحی کنید. عناصر مختلفی وجود دارند که از رنگ ها، شکل ها و گرافیک ها به تایپوگرافی می آیند. جدا کردن هر جزء و آنچه که می تواند برای لوگوی شما انجام دهد، به شما کمک می کند گام های گام به گام را بردارید، نه اینکه با تمام طراحی در یک زمان غرق شوید.

سبک طراحی خود را انتخاب کنید

هنگام فکر کردن در مورد لوگوی خود، اولین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که زیبایی شناسی طراحی مناسب را برای نام تجاری خود انتخاب کنید. هیچ سبک خاصی برای همه مناسب نیست، فقط برای نام تجاری شما بهتر است.

کلاسیک

آرم های مرسوم، می توانند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشند، اما می توانند به سرعت به نظر برسند. سبک کلاسیک به شما قدرت بهتر ماندن می دهد و می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان گسترده تر کمک کند. این زیبایی آن را ساده نگه می دارد و به پالت های رنگ دیوانه، گرافیک و یا فونت نمی رود. سبک کلاسیک به مردم می گوید که شما قابل اعتماد هستید و به زمین.

یکپارچهسازی با سیستمعامل یا محصول

دلیلی وجود دارد که طرح های پرنعمت و یکپارچهسازی در حال حاضر در حال روند هستند. آنها بلافاصله به گذشته شما یادآوری می کنند و احساسات عاشقانه نوستالژی را تحریک می کنند. لوگوی پرنعمت به مشتریان می گوید که تاریخ برای شما مهم است و آنچه شما به فروش می رسانید درست است. آرم های نجیب و دست نشانده در پالت های رنگی قهوه ای و بژ رنگ زیبایی را به زیبایی این زیبایی.

مدرن و مینیمالیستی

علامت های تجاری اغلب یک سبک تمیز و مینیمالیستی را برای ارتباط برقرار کردن چگونگی تازه و مدرن خود انتخاب می کنند. این سبک با استفاده از بسیاری از فضای خالی، جزئیات کم و خطوط ساده اغلب منجر به براق، آیکون های برگشت به عقب. یک سبک مینیمالیستی و مدرن به مشتریان خود نشان می دهد که نام تجاری شما به روز است، خنک و می داند که چه مقدار است.

سرگرم کننده و دمدمی

این یک انتخاب محبوب برای مارک های با مشتری هدف جوان (یا جوان در قلب) است. سبک سرگرم کننده و دمدمی مزاج رنگارنگ و زیبا است و اغلب از نمادها یا تصاویر استفاده می کند تا سبکی مثبت و دوستانه ایجاد کند. برای یک طلسم غریب یا یک تصویر شیرین بروید تا شخصیت های سرگرم کننده برند خود را از طریق آن بردارید.

دست ساز و دست ساز

سبک دستبند یک پیام واضح را حمل می کند: این مارک فردی است و برای کیفیت دست ساز است. این سبک به خوبی در ترکیب با زیبایی شناسی دیگر، مانند وانت، به خوبی کار می کند و پیام را به خانه می برد. اما می توان آن را با سبک های کم و سرگرم کننده ای هم برای یک نگاه ساده و پیچیده و یا به ظاهر و جوان، ترکیب کرد.

نمی توانم فقط یکی را انتخاب کنم؟

البته این سبک ها متقابلا منحصر به فرد نیست: فقط ترکیب و مطابقت آنها را با توجه به نام تجاری خود را. به عنوان مثال، نام تجاری شما می تواند هر دو دست و سرگرم کننده در همان زمان، فقط نگاهی به چگونگی آرم کوفته، نشان داده شده برای Crafting کاکتوس می کشد آن را خاموش.

منابع:

https://nurl.ir/NNvzr

http://yg2.ir/WmVhH

https://1ti.ir/aeF8

https://uorl.ir/BX2I

https://x-url.ir/kG

http://ctnt.ir/f1RMcP5

https://u.dara.cloud/logo

https://cutly.ir/logo