آرم یا طرح لوگو یا آرم یک عنصر گرافیکی از طراحی تصویر است که با کاراکتر یا حروف مخصوص ساخته شده است و یا به سبک خاصی تنظیم شده است. (اما لزوماً واضح نیست)

شکل ها ، رنگ ها ، فرم ها ، شخصیت ها و غیره باید کاملاً متفاوت از سایر علائم مشابه باشد.

نماد و نشانه

این آرم نقشه ای ملموس برای نشان دادن مجموعه خاصی از محصولات یا خدمات است که بعضی اوقات شامل اشاراتی به مفاهیم خاص است که منعکس کننده خصوصیات و منحصر به فرد بودن یک سازمان یا محصول است.

همانطور که می دانید شرکتها ، سازمانها ، سازمانها یا سازمانهای دولتی یا خصوصی با "نماد" یا "نشان" مشخص می شوند.

به عنوان مثال ، شرکت ایران خودرو را "اسب" (سمند) می نامند. این "نام تجاری" و نام تجاری برای آن شرکت است.

برندسازی و هویت بصری شاخه ای از تبلیغات و بازاریابی است که متضاد با زیبایی شناسی گرافیک و طراحی است.

یک آرم یا آرم شرکت خوب باید از ویژگی اقتصادی و هنری بالایی برخوردار باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن نمایندگی یک شرکت یا سازمان را داشته باشد.

بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان از مارک تجاری برای تبلیغ و رقابت استفاده می کنند.

خلاصه اینکه ، اگر شرکتی دارید و نمادی را برای شرکت خود پیشنهاد می کنید و سالهاست با آن کار کرده اید مردم شما را با آن نماد می شناسند.

ایجاد بیش از 1500 آرم و آرم در طی یک دوره 12 ساله توسط تیم های رقیب ، این مجموعه را به یکی از بهترین های جهان تبدیل کرده است.

هر یک از این علائم علائم منحصر به فردی دارد که بسته به مکان و موقعیت ، در هر فرد افکار متفاوتی ایجاد می کند.

هر آرم وظیفه انتقال ایده ها به هر مخاطب را دارد که می تواند نقش اساسی در ایجاد هویت برای سازمان ها و موسسات و تمایز رقبا داشته باشد.

یک آرم از طریق استفاده از یک مارک ، پرچم ، نماد یا امضا یک شرکت یا محصول را مشخص می کند. این نماد مستقیماً شرکت را نمی فروشد و تجارت را توضیح نمی دهد.

لوگوها معنای خود را از کیفیت آنچه نشان می دهند دریافت می کنند و نه به روش های دیگر - نشانه هایی وجود دارند که به طور خلاصه توصیف نمی کنند که چه علائمی به معنای ظاهر آن است. مهمتر به نظر می رسد

قسمت اول هر مجموعه به عنوان آرم مجموعه نشان داده می شود. اما به هر طریق ، منحصر به فرد بودن مجموعه در این چارچوب به مخاطبان ارائه می شود.

نشانگرهای حرفه ای می توانند اعتماد به نفس مخاطب را القا کنند و نقش مهمی در ایجاد هویت برند ایفا کنند.

علامت

در بالا مختصراً از آرم ها و آرم ها مشاهده می شود .آرم Volvo دارای ابعاد آسان برای استفاده است. اما در رسانه ها و رسانه ها شما دارای حرکات ، صدا و انواع متغیرهای صوتی و تصویری هستید بنابراین این به چه معنی است؟

بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم.البته همه ما با اولین تلفن های همراه که به ایران وارد شده اند آشنا هستیم نوکیا بخشی از همان بازار رقابتی در ایران است.

اگر از شما بپرسم ، آرم شرکت نوکیا چیست؟ در جواب چه می گویید

هر دو دست به یکدیگر فشار می دهند. یک دست و دست دیگر!

البته وقتی این تصویر را می بینید ، صدا به ذهن شما می رسد که منحصر به فرد نوکیا است.

باید به شما بگویم که شما درست است ، جز این که این لوگوی نوکیا است و آنچه شما مشخص می کنید طراحی لوگو یا لوگوی نوکیا است.

چه مزایایی برای شما و تجارت شما خواهد داشت؟

انسان ها هر شش حواس دارند و اینها تأثیر عمیقی بر ذهن شما خواهد گذاشت. آیا می توانید بوی گل رز را تصور کنید؟

این نشان می دهد که حتی اگر گل رز وجود نداشته باشد ، می توانید آن را در ذهن خود بو کنید و آن را به خاطر بسپارید. آرم ایستگاه می تواند از قابلیت های خاصی برخوردار باشد.

در دنیای امروز محتاط باشید و باید دقیق ، مسئولیت پذیر و حرفه ای باشید.این روش ها عبارتند از:

• آشنایی

• اعتبار بسازید

• مقدمه

• ایجاد تقاضا

• فروش و خدمات

• پس از ردیابی فروش

تفاوت لوگوها و شخصیت ها در این است که شما را از هم جدا می کند و با توجه به نماد بانک ملت بسیار مهم است.

اگر به دنبال یک بانک در خیابان ناآشنا هستید ، به دنبال یک سمبل بانکی هستید. اما اگر به دنبال بانکی با متن ساده در جاده هستید ، سخت تر خواهد بود.

این فقط بخش کوچکی از برندسازی و تبلیغات نمادین است. از آنجا که ما قصد داریم توضیح دهیم "مارک طراحی" را در رسانه اینجا ، در این بخش ، این بحث را در اینجا خلاصه خواهیم کرد و بحث خواهیم کرد "طراحی لوگو" یا "لوگو"

همانطور که ممکن است فکر کنید مربوط به طراحی لوگو است ، به خاطر داشته باشید که با وجود اینکه از نظر بصری و زیبایی شناسی خوشایند است

منبع:https://th.wikipedia.org/wiki/%E0%B8%9C%E0%B8%B9%E0%B9%89%E0%B9%83%E0%B8%8A%E0%B9%89:Rivaliran1988